אז איך הכל התחיל מבחינתי?
בשנת 2017, פורסמו בכללית הצעה לרופאי משפחה וילדים לתת יעוצים טלפוניים.
כבר שמעתי על הצעות כאלו, אך הן לא היו במסגרת של הכללית.
חשבתי לעצמי שאם הכללית נותנת לזה חסות, אולי כדאי לנסות.
בשנה הראשונה, התחלתי לתת ייעוצים מהבית, אונליין, הפלטפורמה הייתה בעיקר טלפונית. צ'אט וידאו היה מרכיב שולי.
בשנת 2018, הוחלט לשלב מכשיר חדשני , tyto, כחלק ממערך ייעוצי האונליין.
הוצע לי להתנסות במכשיר, ואני הסכמתי.
מירב גופר, מנהלת מחלקת שירותי הלקוח בטייטו, הגיעה לביתי והדריכה אותי.
זה היה ניראה מסובך..
אבל החלטתי להתנסות באתגר.
לקח זמן עד שבאמת הופנה אלי מטופל לייעוץ טייטו.
מאוד התרגשתי מהיעוצים הראשונים. האמת שאני מתרגש עד היום…
הרעיון של קבלת נתוני בדיקה גופנית אמתיים שיאפשרו לי לתת אבחנה מבוססת בדיקה "גופנית" קסם לי.
מרכיב הוידאו צ'אט, שמאפשר שיחה פנים אל פנים, איפשר מתן ייעוץ רפואי שיש לו הרבה מהיכולות של ייעוץ הניתן במרפאה, אבל מיד שמתי לב ליתרונות נוספים.
כרופא, אתה כמו מביט בחלון ראווה אל תוך החיים האמיתיים של המטופל.
הבנתי שעלי להתייחס לכך ביראת כבוד.
יש כאן משהו אחר, אתה כרופא נותן ייעוץ למטופל בזמן אמת, בסביבה הטבעית של המטופל, ונחשף לצדדים של המטופל וחייו האישיים שאינם דומים לסיטואציה בה מטופל מגיע לחדר ההמתנה של הרופא כשהוא ערוך ומוכן לפגישה עם רופא בסיטואציה ברורה ומובנית.
אני מעוניין לחלוק עמכם תחושות וחוויות מתוך עבודתי כרופא יועץ טייטו, ועל הדרך, אולי לתת טיפים קטנים גם למטופלים וגם לרופאים מתוך הניסיון שצברתי.
אני מקווה להיות מעניין..
שלכם ד"ר אלון טור